Campania Coca-Cola, a cărei desfăşurare este concepută pe trei etape, se derulează, pentru început pe Tv şi online, sub numele de “The longest celebration” şi are ca temă sărbătorirea golurilor în timpul partidelor de fotbal.
Spotul incepe cu dansul arhicunoscut al camerunezului Roger Milla care sărbătorea astfel marcarea unui gol la Cupa Mondială din Italia 1990. Se aude voice-over-ului întrebându-l pe Roger Milla dacă sărbătorirea a mers prea departe.
Consumatorii sunt direcţionaţi către canalul Youtube dedicat Coca-Cola, fiind încurajaţi să filmeze momentele în care sărbătoresc şi să le facă publice pe site. Campania, care are ca fundal sonor o melodie a rapper-ului K'Naaan, născut în Somalia, va fi demarata în Marea Britanie luna viitoare.
Emmanuel Seuge, Head of Global Sports and Entertainement Marketing, Coca-Cola, declară că:
"Intreaga noastra campanie dedicată fotbalului are ca scop amplificarea campaniei globale a Coca-Cola, “Open Happiness”Punând accentul pe sentimentul de bucurie exprimat în mod unanim la înscrierea unui gol, Coco-Cola reuşeşte să transmită cele mai importante valori ale brandului, fericirea şi dorinţa de a trăi intens fiecare clipă.
Spoturile au fost realizate de agenţia Santo. Spotul cu Roger Milla va rula în toate cele 150 de tări în care Coca-Cola este prezentă, la acest moment fiind lansată în câteva state din America Latină.
Cel de-al doilea spot, "Border Crossing", va rula pe 37 de pieţe, pe întreaga perioada în care trofeul Cupei Mondiale FIFA călătoreşte în 83 de ţări. Romania a fost cea de 74-a ţară, romanii putand vedea Trofeul in perioada 6-8 aprilie 2010.
0 Response to "Coca-Cola demareaza campania dedicata Cupei Mondiale"
Trimiteți un comentariu