Unilever le cere ajutorul consumatorilor în încercarea de a crea spoturi memorabile pentru brandurile sale. Compania a colaborat cu MOFILM, o comunitate de cineaşti, pentru a le da consumatorilor din toată lumea posibilitatea de a-şi demonstra creativitatea şi de a ieşi din anonimat.
Pentru proiectul intitulat Unilever Consumer Creative Challenge, gigantul FMCG a ales 13 dintre brandurile sale— Close Up, deodorant Dove, Lynx, Knorr, Lifebuoy (săpun), Lipton, Ben & Jerry’s, înghetata Wall’s, Vaseline (produse de ingrijire), Sure (antiperspirant), Surf, Sunsilk şi Comfort.
In octombrie, în cadrul Festivalului Londonez de Film, vor fi anunţaţi câştigătorii: cinci pentru fiecare brand şi unul principal; acesta din urma va fi recompensat cu 7000 de lire sterline, iar creaţiile sale vor fi folosite în campanile de marketing viitoare. Deadline-ul pentru trimiterea spoturilor este de 15 Septembrie, în cazul în care pe minunatul nostru blog ajung şi pasionaţii de acest domeniu.
“Sperăm să primim suficiente material bune pe care sa le folosmi în spoturi pentru toate brandurile, a declarat Babs Rangaiah, Vice-president of global communications planning în cadrul Unilever.Materialele pot fi trimise în engleză, italiană, portugheză, chineză, germană, franceză şi spaniolă pe site-ul www.MOFILM.com. Tot aici, aspiranţii vor găsi brief-uri pentru fiecare din cele 13 branduri. Jurizarea va fi făcuta de o comisie alcătuită din critici de film şi marketeri reputaţi.

0 Response to "Unilever Consumer Creative Challenge"
Trimiteți un comentariu